خانه / اطلاعات عمومی / معنی ایموجی قلب آبی 💙 و مفهوم آن
معنی ایموجی قلب آبی

معنی ایموجی قلب آبی 💙 و مفهوم آن

در این مقاله با معنی و معنا ایموجی قلب آبی (Blue Heart) 💙 که در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام استفاده می‌شود آشنا می‌شوید، با تور دانش همراه باشید.

معنی ایموجی قلب آبی چیست؟

استفاده از شکلک‌هایی که با نام ایموجی شهرت یافتند، از سال ۱۹۹۹ آغاز شد. امروزه اکثر کاربران تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی از این ایموجی‌ها برای بیان احساسات خود استفاده می‌کنند. اما هر ایموجی مفهوم خاص خود را دارد. در بین ایموجی‌ها، ایموجی قلب دارای رنگ‌های متنوعی است. در این مقاله ما به بیان مفهوم ایموجی قلب آبی خواهیم پرداخت.

ایموجی قلب آبی (💙) معمولاً به عنوان نماد اعتماد، هماهنگی، صلح و وفاداری استفاده می‌شود. این شکلک حتی می‌تواند نمادی از جذابیت عمیق نیز باشد. اما جالب است بدانید که اولین بار ایموجی قلب آبی بـه عنوان نماد روز جهانی آگاهی از بیماری اوتیسم بهره برده شد.

در اینجا چند نمونه از کاربردهای ایموجی قلب آبی آورده شده است:

  • برای ابراز عشق و علاقه به یک دوست، خانواده یا شریک زندگی
  • برای نشان دادن حمایت از یک گروه یا سازمان
  • برای بیان احساسات مثبتی مانند شادی، آرامش و قدردانی
  • برای نشان دادن علاقه به محیط زیست

 

ایموجی قلب آبی

معنی قلب آبی از طرف دختر

برخی جوانان بر این باورند که اگر قلب آبی از طرف یک دختر برای پسر ارسال شود، به این معنی است که پسر را وارد منطقه دوستی خود کرده است. به این معنی که روابط این دختر و پسر فقط در حد دوستی است و عشق و علاقه یک زوج بین آنها وجود ندارد. به همین دلیل ارسال ایموجی قلب آبی از طرف یک دختر به پسر را نشانه بدی می‌دانند. اما این موضوع همیشه صادق نیست.

معنی قلب آبی از طرف پسر

ارسال ایموجی قلب آبی از طرف پسر به یک دختر به نشانه عشق و وفاداری عمیق است. اما در صورتی که این قلب آبی برای یک دوست و همکار فرستاده شده و یا در یک گروه قرار داده شود، می‌تواند به معنی قدردانی و سپاسگزاری باشد.

کلام پایانی

بسته به اینکه چه کسی و با چه منظوری از ایموجی قلب آبی استفاده کند، می‌تواند معنا و مفهوم این ایموجی را تغییر دهد. پس نمی‌توان معنای ثابتی برای آن تعریف کرد. گاهی حتی طرفداران تیم استقلال نیز از ایموجی قلب آبی برای نشان دادن حمایت خود از این تیم استفاده می‌کنند.

 

اگر علاقمند به دانستن تاریخچه ساخت ایموجی‌ها هستید، مقاله معنی ایموجی و مفهوم آن را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *